Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. További információ
Termékek Menü

Garancia - Jótállás

Szállítás során keletkezett törés, meghibásodás bejelentése

A gondos csomagolás és szállítás eredményeképpen, kiszállítás közben rendkívül ritkán fordul elő törés, meghibásodás. Amennyiben ennek ellenére a megrendelt lámpa sérülten érkezik Önhöz, kérjük jelezze az alábbi szerint:
Ha kézbesítéskor a külső burkolat, csomagolás sérülését észleli, azt az átvételi dokumentumon vagy a futárnak aláíráskor kell jelezni. Törött, sérült termék esetén e-mailben kell a kárfelvételi jegyzőkönyvet valamint a sérült termékről és a csomagolásról készült fotókat az MPL ügyfélszolgálatra benyújtani, az átvételt követő 3 munkanapon belül.  (
serules@posta.hu).

A bejelentéssel egy időben a megküldött adatok alapján a Posta kárfelvételi jegyzőkönyvet készít. A bejelentéssel egyidejűleg a kártérítési igényt is jelezni lehet. A kárigény felvételéhez, adja meg a megrendelő nevét, a szállítás dátumát és a sérült lámpa cikkszámát vagy nevét, valamint kárigényként a csomag tartalmának értékét!


Garancia érvényesítése egy éven belül

Ha a lámpa felszerelés után nem rendeltetésszerűen működik, cserét biztosítunk. Ezt ügyfélszolgálatunkon kérheti,
e-mailben:
info@alampa.hu

A cserelámpát a panasz bejelentését követően, készleten lévő termék esetében 1-2 munkanapon belül díjmentesen postázunk, készleten nem lévő termék esetben a kiszállítás 7-30 munkanapot is igénybe vehet.

A szakszerűtlen szerelésből eredő hibák javítására nem vagyunk kötelezhetőek!

Célunk, hogy vásárlóink elvárásainak megfeleljünk, különös figyelmet fordítva az esetleges reklamációkra. Ennek szellemében minden garanciás esetet igyekszünk a lehető leggördülékenyebben kezelni.
 

TÁJÉKOZTATÓ A JÓTÁLLÁSI JOGOKRÓL

A jótállás időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás
vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő
kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például,
ha a hibát
- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja
végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető
vissza)
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
- elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó
- elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény
teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva
aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt
értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
- ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül,
a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a
kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását
igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a
szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni,
kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül
érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni,
feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel –
megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a
kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja
rendeltetésszerűen használni.
A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az
idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.
A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható
terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem
végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.

Valós vásárlói vélemény

2023/12/10 Farkas Imre   értékelés: 5 / 5 csillag!
Megbízható bolt. A megrendelés simán ment, minden lépést visszaigazoltak, így nyomon követhető a megrendelt termék. Az ügyfélszolgálat készségen válaszolt kérdéseimre. A házhoz szállítás az ígért időre pontosan megérkezett.

Rábalux kültéri lámpa akció
Ajánlatkérés ITT

Amennyiben több lámpát vásárolna, kérje itt azonnali ajánlatunkat!
+36 30 243 0007

Rendeléséért megjutalmazzuk
Lámpa blog

A hideg vagy a meleg fényű izzó(lámpa) a jobb választás?

Vannak izzók, amelyek meleg (sárgás), és vannak izzók, amelyek hideg (kékes) fénnyel világítanak. Ezt a Kelvin érték jelzi számunkra. Az alacsony Kelvin-érték meleg, a magas Kelvin-érték pedig hideg színt jelöl. Hangulatvilágításhoz vagy pihenéshez inkább a meleg színű fényt ajánljuk. Munkához, tanuláshoz pedig a hideg színű fényforrást javasoljuk.

Vásárlói vélemények

Kedves Kolléga! A lámpa megérkezett, a fiam már össze is szerelte. Köszönöm Önnek a folyamatos, korrekt tájékoztatást. Mellékeltem egy képet az új "családtagról". :)   Üdvözlöm: dr. Molnár Zsuzsanna

Még több vélemény az A lámpa.hu webáruházról

Akciós termékek