Gyakran Ismételt Kérdések
Gyakran Ismételt Kérdések
Mit kell tudni a kézbesítésről és a postaköltségről?
Kétféle módon juthatsz hozzá rendelésedhez:
- Házhozszállítás futárszolgálattal
- MPL Posta pontokon és MOL benzinkutakon
Szállítási díjainkról, a kiszállítás folyamatáról a http://www.alampa.hu/szallitas menüpont alatt tájékozódhatsz. A szállításból származó díjakat a webshop automatikusan számítja!
Mennyi időt kell várni a rendelés megérkezésére?
Arra törekszünk, hogy lehetőség szerint minden terméket raktárról küldjünk el Neked. Az esetek döntő többségében ez így történik, azonban előfordul, hogy valamely megrendelt termékkel kapcsolatban egyeztetnünk kell a gyártóval, ebben az esetben erről Neked értesítést küldünk. Normál esetben a következő kiszállítási idővel számolhatsz:
Házhozszállítás futárszolgálattal (Magyar Posta Logisztika): a 15 óráig leadott rendeléseket - készleten/raktáron lévő termékek esetében - még aznap összekészítjük és a csomagokat átadjuk a futárszolgálatnak, aki kiszállítja Neked a rendelésedet. Amennyiben nem talált otthon, úgy a futár időpontot fog Veled egyeztetni.
Mely szállítási módok közül választhatok?
1. Banki előre utalás. Számla vagy díjbekérő alapján banki átutalással kerül kifizetésre a vételár.
2. Utánvétel: szállításkor a futárnál készpénzben vagy a nála lévő banki terminálon keresztül kerül kifizetésre a vételár. Díja: 590 Ft
3. Paypal: gyors, biztonságos, online fizetés. Paypal fiókján keresztül biztonságosan kiegyenlítheti a végösszeget.
Mi a teendő reklamációs probléma esetén?
Amennyiben nem a megfelelő terméket kaptad, nem volt megfelelő a szállítás, panaszod merül fel a szerződéssel kapcsolatban, készséggel állunk rendelkezésedre a +36 30 243 0007 telefonszámon, illetve az info@alampa.hu címen.
A termékkel kapcsolatos mennyiségi, minőségi észrevételed orvosoljuk, indokolt esetben a terméket kicseréljük, visszavásároljuk. Mennyiségi reklamációt a termék átvételekor tudunk elfogadni! A termék minőségével kapcsolatos reklamációd bejelentésére 30 naptári nap áll rendelkezésedre. A pénzvisszafizetés feltétele a vásárláskor kapott eredeti számla visszajuttatása. A garancia nem terjed ki az erőszakos ráhatásból, illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő sérülésre.
Garancia van?
Nem tetszik a termék, amit kaptál? Nem erre gondoltál, mikor megrendelted? Elégedettséged érdekében 14 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk minden az aLámpa.hu weboldalon vásárolt termékünkre. Keresd vevőszolgálatunkat a http://www.alampa.hu/kapcsolat_10 menüpontra kattintva.
Nem kaptam meg egy rendelt tételt. Mit tegyek?
Ebben az esetben jelezd a lehető leghamarabb e-mailben az info@alampa.hu címen.
Rendelhetek e-mailben vagy telefonon is?
Természetesen rendelésedet leadhatod az alábbi elérhetőségeken is:
E-mail: info@alampa.hu
Tel.: +36 30 243 0007
Telefonos ügyfélszolgálat: hétfőtől-péntekig 9-15 óra között